Microsoft Dynamics 365 og outsourcing har frigjort ressourcer for den markedsledende fiskeproducent, hvilket muliggør automatisering og effektivisering.
Med Cepheo Evergreen-tjenester kan du
-
Gøre mere
Øg effektiviteten og produktiviteten ved at minimere nedetid, fejl og risici i dine applikationer.
-
Betale mindre
Reducer IT-driftsomkostninger ved kun at betale for de tjenester, du virkelig har brug for.
-
Komme foran
Frem innovation ved at få adgang til og bruge de nyeste teknologier og industriens bedste praksis.









Kontakt os om Cepheo Evergreen
Cepheo Evergreen Services
Evergreen Core Services
-
Et Single Point of Contact (SPOC) for alle hændelser, serviceanmodninger og ændringsanmodninger relateret til dine understøttede Microsoft Dynamics-platforme.
Service Desk er bemandet af et kvalificeret team af Cepheo-eksperter for at sikre effektiv validering og tildeling af anmodninger samt en konsekvent og pålidelig levering af support. -
User and Application Support-teamet håndterer hændelser og brugersupport-billetter, der eskaleres fra Service Desk.
Teamet allokerer relevante ressourcer, afklarer forventninger, definerer næste skridt og sikrer proaktiv kommunikation omkring status på åbne sager. -
En styringsorienteret service, der sikrer, at de leverede tjenester håndteres effektivt og i overensstemmelse med kundens forventninger.
Et dedikeret team sikrer koordinering, kommunikation og rapportering i forbindelse med hændelser, problemer og andre engagementer. -
Sikr platformstabilitet og forretningskontinuitet med planlægning og professional implementering af løsningsopdateringer i overensstemmelse med Microsofts 'One Version' opdateringsstrategi.
Det giver adgang til de nyeste Microsoft-opdateringer og nyeste applikationsfunktioner med høj tillid og minimal forretningspåvirkning. -
Et dedikeret serviceteam leverer den nyeste DevOps-opsætning og standardiserede, automatiserede og sikre værktøjer til Tier 1 builds baseret på Microsofts anbefalinger og bedste praksis.
Kontinuerlig support til DevOps-pipeline-opsætningen muliggør hurtigere løsning af opståede problemer og en optimeret leveringsproces for ændringer, der opstår fra løsningsudvikling og opdateringer. -
Regelmæssige meddelelser om de tekniske og platformrelaterede emner, der er mest relevante og vigtige for din virksomhed.
Overvågning og omhyggelig kuratering af indhold fra relevante fællesskaber hjælper dig med at holde dig informeret og godt positioneret til at træffe beslutninger og være bedre forberedt på fremtidige handlinger. -
Et årligt møde for at vurdere Dynamics 365-aktiver, herunder evaluering og konfiguration af ressourcer samt gennemgang af platformadgang og -brug, licensansvar og sikkerhedsstatus.
Anbefalingerne vil hjælpe med at optimere omkostningsstyring og ROI på IT-investeringer, fremme effektiv brug af ressourcer og licenser samt skabe bevidsthed om sikkerhedsmæssige konsekvenser. -
En oversigt over Microsoft-nyheder og udgivelsesnoter, der fremhæver kommende nye funktioner, platformforbedringer, sikkerhedsrettelser og udfasninger på tværs af relevante Microsoft Dynamics-applikationer og miljøer.
Med disse oplysninger kan IT-administratorer og forretningsbrugere træffe informerede beslutninger og planlægge opdateringer og ændringer, sikre kompatibilitet og minimere forretningsforstyrrelser.
Evergreen Extended Services
-
Et enkelt kontaktpunkt med kendskab til kundens forretning og industri samt overordnet ansvar for kundeengagement, serviceleveringspræstation og styring.
Proaktiv styring af projekter, ressourcer, kundeforhold og kommunikation forbedrer servicekvaliteten samt effektiviteten og hjælper med at optimere processer for at reducere omkostninger, øge effektiviteten og forbedre kundetilfredsheden. -
Servicen sikrer, at kundens cloud-miljøer holdes opdaterede og i overensstemmelse med Application Lifecycle Management (ALM).
Aktiviteterne omfatter at opretholde platformkompatibilitet med produktionsmiljøet, udføre rutiner for at vedligeholde operativsystemet, opgradere cloud-software, løse platformopgraderingsproblemer og installere de nyeste sikkerhedsprotokoller. -
Forbedring af den løbende stabilitet af Microsoft-platformen ved at koordinere og planlægge installation og implementering af opdateringer til relevante ISV-løsninger.
Isolering af ISV-softwareopdateringer fra Microsoft One Version-opdateringer muliggør dedikerede testprocesser, forbedret synlighed i opdateringstidsplaner og et klart fokus på at optimere ISV-løsningernes kapaciteter. -
Overvågning af batch job framework for at spore transaktionsvolumener og spidsbelastninger for at sikre, at produktionsmiljøet har tilstrækkelige ressourcer.
Servicen overvåger volumen i transaktionsunderbogen, fremhæver mislykkede eksporter, mislykkede batch job og langsomt præsterende enheder og analyserer effektiviteten af datahåndterings- og batch framework for at muliggøre optimeret belastningsbalancering. -
Et dedikeret deployment-team, effektiv kommunikation og optimerede Dynamics 365 kode-deployment-processer hjælper med at sikre succesfulde og rettidige Dynamics 365 kode-deployments.
Det inkluderer implementering og overvågning af en Azure DevOps-opsætning til automatiserede kode-deployments til test-, UAT- og produktionsmiljøer samt et transparent deployment-flow, der forenkler planlægning og godkendelser. -
Planlægning, styring og facilitering af simulerede phishing-angreb for at øge trusselsbevidstheden, opbygge sikkerhedskompetence samt mindske risikoen og omkostningerne ved fremtidige angreb.
Angrebssimulationerne og materialerne er baseret på gennemprøvede Microsoft-koncepter. -
End-to-end-styring af opdateringsplanlægning og implementering for Dynamics 365 ERP-platforme og relevante ISV-løsninger på tværs af alle miljøer i kundens installation.
Kompatibilitetsverifikation af ISV-løsninger og brugerdefineret kode minimerer operationelle risici, og omhyggelig opdateringsplanlægning fremmer en planlægning, der er bekvem for kunden og i overensstemmelse med Microsofts udgivelseskalender for at undgå problemer med uventede automatiske opdateringer. -
Tilpas og voks med ro i sindet, mens du opretholder systemstabilitet, forretningskontinuitet, sikkerhed og operationel ekspertise.
Bedste praksis processer inden for forandringsledelse samt klart defineret ansvar og fuld gennemsigtighed hjælper med at reducere forstyrrelser, mindske risiko og optimere ressourceudnyttelse. -
Strømlin softwareopdateringer med release management-tjenester, der leverer forudsigelige og pålidelige implementeringer, minimerer nedetid og holder dine operationer kørende på fuld kraft.
Detaljeret releaseplanlægning, forandringsledelse og procesautomatisering accelererer opdateringer, mens proaktiv risikominimering, rollback-planlægning og omfattende validering sikrer stabilitet og kvalitet.
Evergreen Tailored Services
-
Hvis du har brug for mere, end du kan finde i vores standard serviceportefølje, kan vi definere skræddersyede service-, support- og konsulent-tjenester samt relaterede serviceaftaler specielt til din virksomhed.
Vil du høre mere om, hvad Cepheo Evergreen kan tilbyde? Kontakt vores eksperter.
-
John T. Hummelgaard
Sales Director, Denmark
-
Peter Merrild Hammerich
Senior Sales Executive