Hvordan kan Cepheo hjælpe dig med at styrke serviceteknikere?

  • Dokumenteret implementerings-erfaring

    En stærk track-record i implementering af Dynamics-baserede field service-løsninger for industrikunder i hele Norden.

  • HoloLens, mixed reality og IoT

    Vi kan hjælpe dig med at udforske, hvordan fjernovervågning og visualiseringsteknologier kan transformere og optimere dine field service-operationer.

  • Mere end bare field service

    Udviklings-, implementerings-, support- og servicekapaciteter på tværs af Dynamics CRM og ERP, Power Platform, Azure og data & analytics.

Nogle af vores Dynamics 365 CRM-kunder

5 grunde til at vælge Cepheo og Dynamics 365 Field Service

  • De nemmeste field service-problemer at løse er dem, der aldrig opstår. 

     

    Vi kan hjælpe dig med at udforske, hvordan integration af mixed reality, IoT-teknologi og AI i din field service-drift kan muliggøre realtidsovervågning, proaktiv og prædiktiv vedligeholdelse og hurtigere, mere omkostningseffektiv fjernløsning af serviceproblemer. 

  • Hvis du leverer field service eller “Product as a Service”-tilbud til dine kunder, kan vi hjælpe dig med at få fuld synlighed over nøglehandlinger og interaktioner med dine kunder, fra lead til eftersalgsservice på én platform. 

     

    Integration af Dynamics 365 Sales, Marketing, Customer Service og Field Service-funktioner på tværs af din virksomhed vil gøre det muligt for dine kundevendte teams at samarbejde og excellere. 

  • Dine serviceteknikere er den udadvendte del af din virksomhed, så det er afgørende, at de har de oplysninger og værktøjer, de har brug for til at arbejde effektivt og produktivt. 

     

    Nogle problemer kan håndteres eksternt, for eksempel med Dynamics 365 Remote Assist og Guides, men når en tekniker skal være på stedet, har de brug for oplysninger og værktøjer ved hånden, uanset hvor de er. 

     

    Cepheos partnerskab med markedslederen Resco betyder, at du kan udstyre dine teknikere med mobile værktøjer, der informerer og strømliner end-to-end serviceoperationer, herunder kritisk dataadgang og -registrering, selv når de er uden forbindelse. 

  • Field service-operationer kan være en kompleks forretning, der spænder over ældre IT-arkitekturer og historiske arbejdsprocesser. Implementering af nye funktioner bør ikke betyde, at du skal starte forfra. 

     

    Uanset om du implementerer field service-funktioner for første gang eller udvider eksisterende platforme og processer, vil Cepheos brancheerfaring og dybe IT-kompetencer hjælpe med at levere en løsning, der integreres med og bygger videre på det, du har nu, for at imødekomme dine nuværende behov og udvikle sig, efterhånden som dine ambitioner ændrer sig. 

     

    Vi kan også integrere field service med Asset Management i Dynamics 365 Supply Chain Management og med Business Central, hvis dette er din ERP-platform. 

  • Mere end 30 års erfaring med implementering af forretningsløsninger for vores kunder har hjulpet os med at udvikle dokumenterede og testede metoder til at understøtte og sikre hvert trin i din digitale rejse. 

     

    Vores erfaring på tværs af den brede Microsoft Business Applications-portefølje, vores strukturerede tilgang og vores engagement i forenkling og standardisering betyder, at vi kan reducere usikkerheden og risikoen ved implementering af moderne IT-løsninger i din virksomhed. 

Ønsker du at komme i kontakt med os?
Få flere nyheder og indsigter
VI KAN HJÆLPE DIG MED
ERP
CRM
SALES & MARKETING
CUSTOMER SERVICE
FIELD SERVICE
BI & ANALYTICS
POWER PLATFORM
MANAGED SERVICES
INDUSTRISPECIFIKKE LØSNINGER
ERP
CRM
SALES & MARKETING
CUSTOMER SERVICE
FIELD SERVICE
BI & ANALYTICS
POWER PLATFORM
MANAGED SERVICES
INDUSTRISPECIFIKKE LØSNINGER

Hvor meget ved du egentlig om dine kunder?

Med Microsoft Dynamics 365 CRM-løsninger har dine salgs-, marketing-, kundeservice- og field service-teams en enkelt, sammenhængende visning af kunders handlinger og interaktioner på tværs af din virksomhed. 

 

Brug teamwork fremfor gætterier til at øge salget og opbygge stærkere kunderelationer. 

Find mere indhold til inspiration og information

Vil du vide mere?

Tal med en ekspert om dine muligheder med Dynamics 365 Field Service og Cepheo.

 

Linn Frederiksen
Telefon: +45 4829 1678

Digital sammenhæng i en dynamisk verden