”Microsoft anbefalede os at tage kontakt til Cepheo. Det gjorde de, fordi Cepheo har store kompetencer på området med masser af konsulenter til at dække vores projekt.”
Jens Hankert
COO, AS3
Dokumenteret CRM-erfaring
Årtiers erfaring med at implementere Dynamics-baserede CRM-løsninger på tværs af industrier og grænser, der hjælper vores kunder med at betjene deres kunder bedre.
Mere end bare CRM
Dokumenteret erfaring med levering, integration og vedligeholdelse af Dynamics ERP og CRM, Power Platform, Azure og data- og analytics-løsninger.
Agile kunderejser
Erfaring og evner på tværs af salg, marketing, kundeservice og feltservice, for at styre og forbedre dine kunders løbende engagement med din virksomhed.
Gennem årene har vi lært, at det, vores kunder ønsker, og det, de faktisk har brug for, kan være to meget forskellige ting.
Vi kan arbejde med nøgleinteressenter fra hele din virksomhed for at vurdere din nuværende CRM-parathed, sammenligne dine behov og ambitioner med lignende organisationer og identificere de områder i din virksomhed, der vil have størst fordel af din indledende CRM-investering.
Med dette udgangspunkt er vejen til succesfuld implementering, brugeradoption og udvikling klarere.
Mere end 30 års erfaring med at implementere forretningsløsninger for vores kunder har hjulpet os med at udvikle dokumenterede og afprøvede metoder til at understøtte og sikre hvert trin i din digitale rejse.
Vores erfaring med CRM og ERP, vores strukturerede tilgang og vores engagement i forenkling og standardisering betyder, at vi kan reducere usikkerheden og risikoen ved at implementere CRM i din virksomhed.
Og da vi selv bruger Dynamics 365-platformen til at drive vores egne salgs-, marketing- og kundeserviceprocesser, betyder vores eget slutbrugerperspektiv, at vi kender mange af de udfordringer, der er forbundet med afgrænsning, implementering, brugeradoption og daglig brug.
Hos Cepheo ved vi, at nøjagtige, relevante data er din mest værdifulde forretningsressource og det bedste grundlag for at vejlede dine daglige handlinger og interaktioner med dine kunder.
Vi kan hjælpe dig med at implementere en struktureret og strategisk tilgang til sourcing, adgang, opbevaring og beskyttelse af dine strukturerede og ustrukturerede data.
Du kan derefter dele information sikkert på tværs af virksomheden for at understøtte daglige kundeengagementer og informere fremtidig planlægning.
For at en CRM-løsning skal generere maksimal værdi for dine medarbejdere og den bedst mulige oplevelse for dine kunder, skal den integreres på tværs af din virksomhed.
Hos Cepheo har vi en bred vifte af kompetencer på tværs af Microsoft Dynamics 365-porteføljen, Microsoft Power Platform og Microsoft Azure.
Dette hjælper os med at tage en holistisk, forretningsorienteret tilgang til IT-teknologi baseret på end-to-end-løsninger, der understøtter og forbinder hele din virksomhed.
Som en af de største Microsoft Dynamics 365-partnere i Norden og med mere end 30 års specialisering og samarbejde med Microsoft bag os, er vi unikt positioneret til at hjælpe vores kunder med at udnytte Microsoft-teknologi til at tilpasse sig og få succes i en verden i forandring.
Vores engagement sikrer omfattende adgang til Microsofts tekniske support-, trænings- og certificeringsprogrammer, så vores specialister kan holde sig opdaterede med de nyeste teknologier og løsninger.
Vores daglige dialoger med Microsoft-ingeniører og tekniske ressourcer betyder også, at vi kan samarbejde med Microsoft for at løse kundernes problemer hurtigt og mere effektivt.
Tal med en ekspert om dine muligheder med Dynamics CRM-løsninger fra Cepheo.