-
+0Managed Services-kunder
-
+0års erfaring med Managed Services
-
+0års samarbejde med Microsoft
-
+0dedikerede Managed Services-konsulenter i Skandinavien
Med Cepheo Managed Services kan du
Øge effektiviteten og produktiviteten ved at minimere
nedetid, fejl og risici i dine applikationer
Reducere omkostningerne til IT-drift ved kun
at betale for de services, du har brug for
Frigøre mere tid til at fokusere på kerneopgaver, der øger
væksten og skaber konkurrencefordele
Forbedre innovationen ved at få adgang til de nyeste
teknologier og bedste praksisser i branchen
Bliv inspireret af vores kunders succes med Managed Services
Det får du med
Cepheo Managed Services
Support og vedligeholdelse
-
Helpdesk og førsteklasses support fungerer som kundens SPOC for hændelser, problemer, spørgsmål og serviceanmodninger vedrørende Microsoft Dynamics AX/365.
-
Bruger- og applikationssupport håndterer hændelser og brugersupportsager, der er eskaleret fra helpdesk.
-
Adgangs- og brugeradministration understøtter og håndterer anmodninger om tilføjelse, sletning og ændring af brugerrettigheder for brugerkonti.
-
Tjenesten håndterer serviceanmodninger i henhold til de aftalte serviceniveauer.
-
Styrer løsningen af hændelser, hvor flere parter er involveret (fx hændelser vedrørende integrationer eller infrastrukturtjenester).
-
Proaktiv kundeengageret medarbejder, der sikrer løbende forbedringer, opfølgning på hændelser, problemer og andre forpligtelser.
Løbende opdatering
-
Sikrer, at kundeapplikationer opdateres i henhold til Microsoft Dynamics 365’s livscyklus, herunder ISV-moduler, integrationer og kundespecifikke tilpasninger.
-
Informerer kunderne om kommende ændringer i Dynamics 365 FO-applikationen, fx opdateringer, forringelser og funktionsændringer. Det omfatter rådgivning af kunden om, hvad der skal gøres.
-
Denne service hjælper kunderne med at opbygge, implementere og køre tests. Både manuelle og automatiske tests.
-
Cepheo er ansvarlig for at administrere kundens Dynamics 365 Azure-abonnement. Det gør Cepheo i stand til at overvåge og omkostningsoptimere baseret på Azure-forbruget.
-
Lanceringsplanlægning, udvikling og implementering af nye lanceringer i produktionsmiljøet.
-
Proaktiv håndtering af DevOps i forbindelse med løbende opdateringer og automatiserede processer for Dynamics 365.
-
Sikrer, at kundeapplikationer opdateres i henhold til livscyklus i Microsoft Power Platform.
Kontinuerlig forbedring
-
Proaktiv styring af ydeevne og stabilitet. Optimeringsrådgiver for batchjobs, integrationer og datastyring.
-
Foreslår, rådgiver og udfordrer kunderne om, hvordan de kan drage fordel af tilgængelig eller ny teknologi for at forbedre deres forretning.
Nysgerrig på mulighederne med Cepheo Managed Services? Kontakt vores eksperter.
Peter Merrild Hammerich
Senior Sales Executive i Danmark
Telefon: +45 4829 1644
Mail: phammerich@cepheo.com