• +
    0
    Managed Services-kunder
  • +
    0
    års erfaring med Managed Services
  • +
    0
    års samarbejde med Microsoft
  • +
    0
    dedikerede Managed Services-konsulenter i Skandinavien

Mere tid og mindre stress med Managed Services

Det er et fuldtidsarbejde at stå for den daglige drift og opdatering af IT-systemer og applikationer.

 

Med Managed Services outsourcer du den byrde til vores team af primært skandinavisktalende eksperter, der sikrer, at din virksomheds IT altid er opdateret, optimeret og sikker.

Styrk din virksomheds konkurrenceevne

Managed Services giver dine medarbejdere mere tid til innovation og udvikling. Skab konkurrencefordele ved at fokusere mere på kerneforretningen, løse forretningsproblemer, udvikle nye ideer og forbedre kundeoplevelsen. 

Vi er eksperter i Managed Services til Microsoft Dynamics 365

Cepheo har leveret Managed Services til Microsoft Dynamics 365 siden platformen blev født i 2016. Vi ved, hvad der skal til for at understøtte og videreudvikle dine løsninger.

Med Cepheo Managed Services kan du


Øge effektiviteten og produktiviteten ved at minimere

nedetid, fejl og risici i dine applikationer 

 

Reducere omkostningerne til IT-drift ved kun

at betale for de services, du har brug for

 

Frigøre mere tid til at fokusere på kerneopgaver, der øger

væksten og skaber konkurrencefordele

 

 

Forbedre innovationen ved at få adgang til de nyeste

teknologier og bedste praksisser i branchen

Hvad gør Cepheo unik som Managed Services-partner?

Efter mere end 25 års erfaring som Managed Services-partner har vi udviklet en række strukturerede og gennemtestede processer og modeller, der sikrer virksomheder effektiv og stabil IT-drift. Sådan skaber vi succes og tryghed for vores kunder.

CIO fik nattesøvnen tilbage

”Jeg sov altid med telefonen ved siden af hovedpuden. Nu har Managed Services taget over, og jeg kan sove trygt om natten igen,” siger Frode Vatne, CIO hos Pelagia.

Skalerbar, fleksibel og omkostningseffektiv

Sammensæt de helt rigtige Managed Services ud fra dine behov, udfordringer og budget. Du bestemmer selv omfanget og betaler kun for det, du har brug for.

Derfor skal du vælge Cepheo

Din forretningsplatform er i gode hænder hos vores +450 digitaliseringsspecialister. Uanset om det drejer sig om Microsoft Dynamics 365, Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement, Microsoft Power Platform, Microsoft Azure eller Cepheos industrispecifikke løsninger. Vi holder dine applikationer og systemer toptunet. 24/7/365. 

Et kontinuerligt samarbejde

Hos os har du samme skandinaviske Service Delivery Manager fra projektet starter til længe efter at ydelserne er blevet leveret. Det giver det bedste udgangspunkt i den daglige operationelle og strategiske dialog. Vi bærer også ansvaret og ejerskabet for at sikre, at de nyeste opdateringer af din IT fungerer fra dag 1.

Skab succes med outsourcing

Er Managed Services en fordel for din virksomhed? 


Det får du med

Cepheo Managed Services

Support og vedligeholdelse

  • Helpdesk og førsteklasses support fungerer som kundens SPOC for hændelser, problemer, spørgsmål og serviceanmodninger vedrørende Microsoft Dynamics AX/365.

  • Bruger- og applikationssupport håndterer hændelser og brugersupportsager, der er eskaleret fra helpdesk.

  • Adgangs- og brugeradministration understøtter og håndterer anmodninger om tilføjelse, sletning og ændring af brugerrettigheder for brugerkonti.

  • Tjenesten håndterer serviceanmodninger i henhold til de aftalte serviceniveauer.

  • Styrer løsningen af hændelser, hvor flere parter er involveret (fx hændelser vedrørende integrationer eller infrastrukturtjenester).

  • Proaktiv kundeengageret medarbejder, der sikrer løbende forbedringer, opfølgning på hændelser, problemer og andre forpligtelser.

Løbende opdatering

  • Sikrer, at kundeapplikationer opdateres i henhold til Microsoft Dynamics 365’s livscyklus, herunder ISV-moduler, integrationer og kundespecifikke tilpasninger.

  • Informerer kunderne om kommende ændringer i Dynamics 365 FO-applikationen, fx opdateringer, forringelser og funktionsændringer. Det omfatter rådgivning af kunden om, hvad der skal gøres.

  • Denne service hjælper kunderne med at opbygge, implementere og køre tests. Både manuelle og automatiske tests.

  • Cepheo er ansvarlig for at administrere kundens Dynamics 365 Azure-abonnement. Det gør Cepheo i stand til at overvåge og omkostningsoptimere baseret på Azure-forbruget.

  • Lanceringsplanlægning, udvikling og implementering af nye lanceringer i produktionsmiljøet.

  • Proaktiv håndtering af DevOps i forbindelse med løbende opdateringer og automatiserede processer for Dynamics 365.

  • Sikrer, at kundeapplikationer opdateres i henhold til livscyklus i Microsoft Power Platform.

Kontinuerlig forbedring

  • Proaktiv styring af ydeevne og stabilitet. Optimeringsrådgiver for batchjobs, integrationer og datastyring.

  • Foreslår, rådgiver og udfordrer kunderne om, hvordan de kan drage fordel af tilgængelig eller ny teknologi for at forbedre deres forretning.


 

Nysgerrig på mulighederne med Cepheo Managed Services? Kontakt vores eksperter.

 


John T. Hummelgaard

 

Salgsdirektør i Danmark

Telefon: +45 2510 2050

Mail: jhummelgaard@cepheo.com

 


Peter Merrild Hammerich

 

Senior Sales Executive i Danmark

Telefon: +45 4829 1644

Mail: phammerich@cepheo.com