"Ved at bruge Dynamics 365 Customer Service har vi været i stand til at strukturere arbejdet på en bedre måde og håndtere flere sager samtidig."
Evelina Wallander
Business Developer, Lindab Profil
Dokumenterede kundeservice-kompetencer
Årtiers erfaring med implementering af Dynamics-baserede løsninger, der giver vores kunder mulighed for at levere fremragende kundeservice.
Mere end bare kundeservice
Dokumenterede kompetencer inden for udvikling, implementering, support og service af Dynamics CRM og ERP, Power Platform, Azure og data & analytics.
Branchefokus og indsigt
Arbejdet med kunder på tværs af industrier betyder, at vi forstår vigtigheden af at optimere serviceoperationer for at imødekomme specifikke branchebehov.
Uanset om du implementerer kundeserviceevner for første gang eller udvider dine eksisterende processer og applikationer, kan Cepheo levere en løsning, der imødekommer dine nuværende behov. Løsningen giver dig mulighed for at udvide og udvikle dine kompetencer, efterhånden som jeres forventninger og ambitioner ændrer sig.
Og da vi bruger Dynamics 365-platformen til at køre vores egne kundeserviceprocesser, forstår vi udfordringerne forbundet med at afgrænse, implementere og vedligeholde en effektiv platform.
Hos Cepheo tager vi en holistisk, forretningsorienteret tilgang til IT-teknologi og bygger end-to-end løsninger, der kan forbinde hele virksomheden.
Ved at integrere kundeserviceprocesser på tværs af din virksomhed på denne måde kan du give dine medarbejdere mulighed for at samarbejde og dele viden og indsigt.
Og ved at kombinere dette med AI-baseret routing, der klassificerer problemer og tildeler dem den bedst egnede agent, kan du tilbyde hurtigere og mere effektiv sagsbehandling.
Ingen kunder er ens. Derfor er det afgørende at give adgang til effektiv og responsiv support på tværs af flere kanaler for at sikre kundetilfredshed.
Vi kan hjælpe dig med at forbedre din kundeserviceplatform med funktioner fra Microsoft Power Platform, der gør det muligt for dig at modtage og løse supportproblemer på dine kunders foretrukne platforme.
Uanset om de foretrækker at kontakte dig via telefon, e-mail, via en kundesupportportal eller at tale med en AI-assisteret chat bot, kan du hjælpe dem, når og hvor det passer dem bedst.
Nøjagtige, relevante data er din mest værdifulde forretningsressource – især når det handler om at levere hurtig og effektiv kundeservice.
Vi kan hjælpe dig med at implementere en struktureret og strategisk tilgang til sourcing, adgang, opbevaring og beskyttelse af dine kundedata.
Du kan derefter dele information sikkert på tværs af din kundevendte organisation for at muliggøre hurtige og informerede processer.
Tal med en ekspert om dine muligheder med Dynamics Customer Service-løsninger fra Cepheo.